kpilogo shields

Poly(2-ethyl-2-oxazoline) (PEOx) was blended with the lithium or zinc salt of poly(styrenesulfonic acid) (PSSLi and PSSZn, respectively). Each PEOx/PSSLi blend showed the existence of two glass transition temperatures (T gs). The lower T g value is close to that of PEOx. The upper T g value is substantially lower than that of PSSLi, indicating that the two polymers do interact to a certain extent. The T gs of PSSZn and some PEOx/PSSZn blends could not be detected. A single T g was observed for PEOx/PSSZn blends containing 0.20 and 0.40 mole fraction of PSSZn, and the value is substantially higher than that of PEOx. PEOx/PSSZn blends are considered to be miscible. Fourier transform infrared spectroscopic measurements showed that both PSSLi and PSSZn interact with amide carbonyl oxygen atoms of PEOx. X-ray photoelectron spectroscopic studies showed the development of high-binding energy (BE) N1s peaks in all the PEOx/PSSZn blends but not in the PEOx/PSSLi blends. The interaction between Zn 2þ and the carbonyl oxygen atom is so strong that there is an electron migration from the nitrogen atom to Zn 2þ via the carbonyl group. Interaction between PEOx and PSSLi or PSSZn is also evidenced by the development of a low-BE S2p doublet in the blends. However, the Li1s and Zn2p peaks did not show significant changes upon blending the polyelectrolytes with PEOx.

Посилання на статтю:

Miscibility and specific interactions in two polyelectrolyte/ poly(2-ethyl-2-oxazoline) blend systems / S.H. Goh, S.Y. Lee, X. Zhou, K.L. Tan // Polymer. – 1999. – N 40. – P. 2667–2673.

Miscibility and specific interactions in two polyelectrolyte/ poly(2-ethyl-2-oxazoline) blend systems - Завантажити.

 

Корисні статті

Що таке КПІ?

На сьогоднішній день багатьох випускників, ще недавно – школярів, цікавить наступне питання – куди поступити, куди піти навчатися? В нашій країні є дуже багато ВНЗ, які пропонують свої послуги з підготовки і навчання студентів. Одним з таких ВНЗ є Київський політехнічний інститут (КПІ).

Комп'ютер для інженера

У сучасному світі комп'ютери дуже поширені. Складно уявити людину, не знайому з цим поняттям. Багато професій зобов'язані своїм виникненням саме комп'ютеру, вони б просто не з'явилися без створення електронно-обчислювальної техніки.

І хоча відносно недавно, на початку XX століття, комп'ютери були розкішшю і використовувалися лише для самих складних розрахунків, у наш час комп'ютери та комп'ютерна техніка дуже глибоко інтегрувалися у наше життя. Сучасне людство залежить від комп'ютерів, що викликає подиву, якщо розглянути, коли і в яких випадках вони використовуються.

Як стати інженером?

Кожна людина в процесі свідомого життя стикається з проблемою вибору професії. Найбільш актуальною ця проблема є для учнів старших класів – випускників, які добровільно або примусово здають шкільні іспити та зовнішнє незалежне оцінювання, за результатами чого приймають участь в конкурсному відборі на навчання у ВНЗ. Щоб обрана професія не стала важким випробовуванням, потрібно ще у шкільні роки зважити всі «за» і «проти», оцінити свої здібності, схильності, можливості.

Хто такий інженер

Інженер - професія нелегка, але одночасно з цим дуже цікава і захоплююча. Адже інженер це людина, у якого народжуються в голові нові ідеї і тому він здатний винаходити.

У багатьох виникає питання: хто такі інженери? Інженер (франц. Ingénieur) - фахівець з вищою технічною освітою. Спочатку інженерами називали людей, які керували військовими машинами. Поняття громадський інженер з'явилося в XVI столітті в Голландії, застосовано до сфери будівництва мостів і доріг, потім інженери з'явилися в Англії, а потім в інших країнах.

Рейтинг вищих навчальних закладів

На даний час в світі існує маса університетів з дуже великою кількістю кваліфікацій, спеціальностей та спеціалізацій. Одні з них більш престижні університети, інші менш.

Рейтинг вищих навчальних закладів переписується щорічно, в зв'язку з тим, що всі прагнуть стати краще в освіті, вдосконалитися в технологіях і підвищити свій рівень акредитації. Рейтинг навчальних закладів варіюється в залежності від предметної області, це природничі науки і математика, техніка/технологія і інформатика, життя і сільськогосподарська наука, клінічна медицина і фармація, соціальні науки.